Kevätseminaari ja nuorten tutkijoiden tapaaminen 13.3.2020 – ohjelma ja ilmoittautumisohjeet

Kevätseminaari

SRY:n kevätseminaari ”Nuoret tutkijat esittävät: Ajankohtaista suomalaisessa ravitsemustutkimuksessa” järjestetään 13.3.2020 klo 10.00-15.00 Tieteiden talolla Helsingissä (Kirkkokatu 6). Tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet on nyt julkaistu seminaarin tapahtumasivulla. Pyydämme ilmoittautumisia 29.2.2020 mennessä!

Vuosikokous

Suomen ravitsemustieteen yhdistys ry:n vuosikokous järjestetään keväseminaarin jälkeen klo 15.00–16.00 Tieteiden talolla. Kokoukseen osallistujille on tarjolla kokouskahvit sekä pientä purtavaa. Kahvituksen sponsoroivat Medfiles ja Raisio Oyj. Pyydämme ilmoittautumisia vuosikokoukseen kevätseminaari-ilmoittautumisen yhteydessä, jotta osaamme varata sopivan määrän tarjottavaa.

Nuorten tutkijoiden tapaaminen

Vuosikokouksen jälkeen järjestetään nuorten tutkijoiden tapaaminen. Nimensä mukaisesti tapahtuma on suunnattu nuorille tutkijoille eli jatko-opiskelijoille tai hiljattain väitelleille sekä jatko-opintoja suunniteleville loppuvaiheen maisteriopiskelijoille. Tällä kertaa ohjelmassa on esiintymiskoulutusta Tieteiden talolla sekä illallinen. Lisää tietoa tapahtumasta sekä ilmoittautumisohjeet löytyvät tapahtumasivulta. Pyydämme ilmoittautumisia 29.2.2020 mennessä! Paikkoja tapahtumaan on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.