Seminaarit

Today

Nuorten tutkijoiden toiminta

SRY alkoi syksyn 2018 aikana kehittää toimintaa ja verkostoitumismahdollisuuksia jatko-opiskelijoille ja hiljattain väitelleille tutkijoille yli kampusrajojen. Toiminnan tavoitteena on tutustua muihin samassa uravaiheessa oleviin tutkijoihin, kuulla toisten tutkimusaiheista sekä saada vinkkejä, ideoita ja inspiraatiota omaan tutkimustyöhön sekä opintoihin. Perinteisten seminaarien lisäksi tavoitteena on järjestää myös interaktiivisempaa sekä rennompaa tutustumista toisiin tutkijoihin. Ensimmäinen nuorille tutkijoille suunnattu tapahtuma järjestettiin Kuopiossa keväällä 2019. Kertomuksen tapahtumasta voit lukea täältä.

Nuorten tutkijoiden toiminnasta on tarkoitus tulla jatkuva osa yhdistyksen toimintaa. Toiminnan suunnittelusta ja kehittämisestä vastaa nuorten tutkijoiden työryhmä yhdessä yhdistyksen hallituksen kanssa. Ota yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut työryhmän toiminnasta tai haluat esittää ideoita tai ajatuksia tulevaan toimintaan liittyen.

Matka-apurahat

Suomen ravitsemustieteen yhdistys ry jakaa vuosittain jäsenilleen matka-apurahoja, joiden tarkoituksena on tukea ja edistää ravitsemustieteellistä tutkimusta ja sen julkaisua. Apurahojen suuruudesta ja lukumäärästä päättää yhdistyksen hallitus vuosikokouksen hyväksymän budjetin rajoissa.

Vuonna 2020 matka-apurahat kohdistetaan SRY:n järjestämän pohjoismaisen ravitsemuskonferenssin, Nordic Nutrition Conference, (NNC2020; 8.-11.6.2020, Helsinki) rekisteröitymismaksuihin.Tarkemmat ohjeet hakuun löytyvät oheisesta tiedotteesta.