Liity jäseneksi

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka suorittamallaan yliopistotutkinnolla tai muulla tavalla on osoittanut pätevyytensä yhdistyksen alalla. Yhdistyksen nuoreksi jäseneksi voidaan hyväksyä soveltuvan alan perustutkintoa yliopistossa suorittava opiskelija. Valmistuneet nuoret jäsenet voivat jatkaa yhdistyksen varsinaisina jäseninä. Valmistumisesta pyydetään ilmoittamaan yhdistyksen sihteerille.

Vuonna 2023 jäsenmaksu yhdistyksen varsinaisille jäsenille on 25 euroa, nuorille jäsenille (perustutkinto-opiskelijat) sekä eläkeläisille 10 euroa ja yrityskannattajajäsenille 250 €. Liittymisvuonna ei peritä jäsenmaksua. Huomioithan, että liittymisvuoden ilmaisen jäsenmaksun saa käyttöönsä vain kerran.

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus:

• osallistua yhdistyksen järjestämiin tieteellisiin seminaareihin, jotka ovat yleensä jäsenille maksuttomia
• hakea yhdistyksen matka-apurahaa konferenssiin tai opintomatkaan
• liittyä yhdistykseen jossa käydään vilkkaita keskusteluja alan ajankohtaisista aiheista
• saada tutkimusryhmäsi verkkosivuston linkattua yhdistyksen verkkosivuille
• esitellä omia tutkimushankkeita yhdistyksen seminaareissa ja verkkosivuilla
• verkostoitua muiden ravitsemustieteen tutkijoiden ja asiantuntijoiden kanssa

Jos haluat liittyä Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen jäseneksi, täytä oheinen lomake. Yhdistyksen hallitus käsittelee hakemuksen seuraavassa kokouksessaan ja sinuun ollaan sen jälkeen yhteydessä.

Suomen ravitsemustieteen yhdistys ry:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteen voit lukea tästä.