Loading Tapahtumat

List of Tapahtumat

15.5.

RTY: Kevätkoulutuspäivä

RTY Kevätkoulutuspäivä, teemana ruokaympäristö Ravitsemusterapeuttien yhdistyksen järjestämä koulutus pidetään Allergiatalolla, Helsingissä. Maksuton kevätkoulutuspäivä on RTY:n jäsenetu.

Muu järjestäjäMuu tapahtuma
kasviksia
8.10. - 9.10.

Valtakunnalliset ravitsemuspäivät

28. Valtakunnalliset Ravitsemuspäivät: ”SAIRAAN HYVÄÄ RAVITSEMUSTA” Ravitsemusterapeuttien yhdistyksen järjestämä tapahtuma. Järjestetään Marina Congress Centerissä.

Muu järjestäjäMuu tapahtuma
kasviksia
13.12. - 16.12.

12th Nordic Nutrition Conference

Koronavirustilanteen takia tapahtuma on siirretty kesäkuulta joulukuuhun 2020. Pohjoismainen ravitsemuskonferenssi Helsingissä 13.-16.12.2020 Suomen ravitsemustieteen yhdistys järjestää yhdessä kansainvälisen tieteellisen toimikunnan ja kansallisen järjestelytoimikunnan kanssa seuraavan pohjoismaisen ravitsemuskonferenssin, Nordic Nutrition Conference, Helsingissä joulukuusa 2020. Tämä neljän vuoden välein vuorollaan kussakin Pohjoismaassa järjestettävä konferenssi kokoaa yhteen noin 500 ravitsemus- ja lähialojen tutkijaa, ravitsemusterapeuttia sekä yritysten ja järjestöjen edustajaa. Artikkelin kuva: Finlandia talo, Olli Urpela

KonferenssiSRY
IUNSKonferenssi
ruokaa leikkuulaudalla
+ Export Events

Keräämme tähän tapahtumakalenteriin SRY:n järjestämien tapahtumien lisäksi myös muita tapahtumia, joiden ajattelemme olevan kiinnostavia jäsenistöllemme. Ota yhteyttä, mikäli tiedossasi on tapahtuma, jonka haluaisit kalenteriin!