Loading Tapahtumat

List of Tapahtumat

8.10. - 9.10.

Valtakunnalliset ravitsemuspäivät

28. Valtakunnalliset Ravitsemuspäivät: ”SAIRAAN HYVÄÄ RAVITSEMUSTA” Ravitsemusterapeuttien yhdistyksen järjestämä tapahtuma. Järjestetään Marina Congress Centerissä.

Muu järjestäjäMuu tapahtuma
kasviksia
23.10.

Syysseminaari 2020

Nuoret tutkijat esittävät: Ajankohtaista suomalaisessa ravitsemustutkimuksessa SRY:n syysseminaari pe 23.10.2020 Tieteiden talo, Kirkkokatu 6, Helsinki, Sali 104 Koronaviruspandemian vuoksi peruttu kevätseminaari siirrettiin syksyyn 2020. Seminaarin ohjelmassa on pieniä muutoksia kevääseen verrattuna. Ohjelmaa viimeistellään ja se julkaistaan tällä sivustolla mahdollisimman pian.

SRY Seminaari
Meeting
13.12. - 16.12.

12th Nordic Nutrition Conference

Koronavirustilanteen takia tapahtuma on siirretty kesäkuulta joulukuuhun 2020. Pohjoismainen ravitsemuskonferenssi Helsingissä 13.-16.12.2020 Suomen ravitsemustieteen yhdistys järjestää yhdessä kansainvälisen tieteellisen toimikunnan ja kansallisen järjestelytoimikunnan kanssa seuraavan pohjoismaisen ravitsemuskonferenssin, Nordic Nutrition Conference, Helsingissä joulukuusa 2020. Tämä neljän vuoden välein vuorollaan kussakin Pohjoismaassa järjestettävä konferenssi kokoaa yhteen noin 500 ravitsemus- ja lähialojen tutkijaa, ravitsemusterapeuttia sekä yritysten ja järjestöjen edustajaa. Artikkelin kuva: Finlandia talo, Olli Urpela

KonferenssiSRY
IUNSKonferenssi
ruokaa leikkuulaudalla
+ Export Events

Keräämme tähän tapahtumakalenteriin SRY:n järjestämien tapahtumien lisäksi myös muita tapahtumia, joiden ajattelemme olevan kiinnostavia jäsenistöllemme. Ota yhteyttä, mikäli tiedossasi on tapahtuma, jonka haluaisit kalenteriin!