SRY:n nuorten tutkijoiden tapaaminen 13.3.2020 on siirretty syksyyn varotoimenpiteenä koronavirustilanteeseen liittyen.

SRY:n nuorten tutkijoiden toiminnan tavoitteena on tutustua muihin samassa uravaiheessa oleviin tutkijoihin, kuulla toisten tutkimusaiheista sekä saada vinkkejä, ideoita ja inspiraatiota omaan tutkimustyöhön sekä opintoihin. Ensimmäinen tapaaminen järjestettiin keväällä 2019 Kuopiossa ja nyt on vuorossa toinen tapaaminen, joka järjestetään Helsingissä SRY:n kevätseminaarin ja vuosikokouksen jälkeen.

16.1517.45 Esiintymiskoulutus Tieteiden talolla (Kirkkokatu 6, Helsinki)

18.15 Illallinen Itsudemo -ravintolassa (Salomonkatu 3, Helsinki)

OHJEET JA ILMOITTAUTUMINEN

Tapahtuma on suunnattu nuorille tutkijoille, eli jatko-opiskelijoille tai hiljattain väitelleille sekä jatko-opintoja suunniteleville loppuvaiheen maisteriopiskelijoille. Lisäksi tapahtuma on avoin ainoastaan yhdistyksen jäsenille. Osallistuminen on kuitenkin mahdollista myös uusille jäseniksi liittyville henkilöille, mikäli hallitus vastaanottaa jäsenhakemuksen 29.2.2020 mennessä ja hakemus hyväksytään. Lisää tietoa jäsenyydestä sekä linkki sähköiseen jäsenhakemukseen löytyy täältä.

Pyydämme ilmoittautumaan tapahtumaan tästä linkistä 29.2.2020 mennessä. Tällä kertaa ohjelmasta johtuen paikkoja tapahtumaan on rajatusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli et pääsekään osallistumaan tapahtumaan, peruthan osallistumisen sähköpostitise (hallitus@suomenravitsemustieteenyhdistys.fi) 29.2.2020 mennessä. Tämän jälkeen peruneilta sekä saapumatta jättäneiltä perimme 10 euron peruutusmaksun.

13.3.2020
Muu tapahtuma, SRY