Tulossa: Kevätseminaari 2020

Nuoret tutkijat esittävät: Ajankohtaista suomalaisessa ravitsemustutkimuksessa

Tule kuuntelemaan nuorten tutkijoiden esityksiä SRY:n kevätseminaariin 13. maaliskuuta 2020 Tieteiden talolle Helsinkiin!

Tänä keväänä nuorten tutkijoiden työryhmä on suunnitellut kevätseminaarin ja se on suunnattu kaikille SRY:n jäsenille. Seminaarissa nuoret tutkijat esittelevät tekemäänsä tutkimusta – mielenkiintoisia aiheita on luvassa! Päivä alkaa klo 10 esityksillä ja jatkuu klo 15 SRY:n vuosikokouksella – vuosikokoukseen osallistujille on tarjolla kahvia/teetä ja pientä purtavaa. Vuosikokouksen jälkeen innokkaimmat nuoret tutkijat voivat osallistua verkostoitumistapahtumaan, jossa on luvassa esiintymiskoulutusta, seurustelua ja ruokaa.

Seminaari ja vuosikokous on suunnattu kaikille SRY:n jäsenille. Verkostoitumistapahtuma on tarkoitettu nuorille tutkijoille, eli jatko-opiskelijoille tai hiljattain väitelleille sekä jatko-opintoja suunniteleville loppuvaiheen maisteriopiskelijoille.

Ilmoittautumislinkki sekä tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin seminaarin tapahtumasivulla.