Tutkimusryhmäesittelyt

Tutkimusryhmäesittelyt SRY:n verkkosivuille

Suomalaisista ravitsemustiedettä tekevistä tutkimusryhmistä ei ole olemassa kattavaa listausta, vaan tieto löytyy hajanaisesti eri yliopistojen ja tutkimuslaitosten verkkosivuilta. Tämä on johtanut tilanteeseen, jossa alan sisäiset toimijatkaan eivät välttämättä aina ole täysin tietoisia siitä, millaisia tutkimusryhmiä maassamme toimii.

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen hallitus aikoo taklata tämän haasteen ja kerätä yhdistyksen verkkosivuille listauksen suomalaisista tutkimusryhmistä, joissa tehdään ravitsemustieteellistä tutkimusta. Listauksen avulla teemme suomalaista tutkimustyötä, asiantuntijuutta ja osaamista näkyvämmäksi. Ensimmäiset tutkimusryhmäesittelyt löytyvät jo verkkosivuiltamme. Käy kurkkaamassa!

Nyt tarvitsemme jäseniemme apua, jotta saamme tutkimusryhmälistauksen mahdollisimman kattavaksi ennen 9.-13.11. järjestettävää ensimmäistä ravitsemusviikkoa! Lähetä siis tutkimusryhmäsi esittely (n. 700–900 merkkiä + otsikot) ja mahdollinen logo osoitteeseen hallitus@suomenravitsemustieteenyhdistys.fi viimeistään 31.10., niin takaat sille mahdollisimman hyvän näkyvyyden myös ravitsemusviikon aikana.