Tiedotus – Nuorten tutkijoiden tapahtumia syksyllä 2022

Tule mukaan SRY:n nuorten tutkijoiden kahvihetkiin!

Kaipaisitko vertaistukea opintojen, väitöskirjan tai tutkimuksen teon kanssa? Haluaisitko muodostaa uusia verkostoja ravitsemustieteen alalta? Miltä kuulostaisi rentouttava kahvihetki yhdistettynä samassa tilanteessa oleviin tutustumiseen ja ajatusten vaihtamiseen?

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen nuorten tutkijoiden työryhmä kutsuu kaikki ravitsemustiedettä opiskelevat, väitöskirjaa tekevät, uransa alkuvaiheessa olevat tutkijat tai tutkijan urasta kiinnostuneet tutustumaan toisiinsa sekä nuorten tutkijoiden toimintaan. Voit lukea lisää nuorten tutkijoiden työryhmästä täältä: https://suomenravitsemustieteenyhdistys.fi/toiminta/#nuoret-tutkijat.

Luvassa on hyviä keskusteluja, pientä syötävää ja vapaamuotoista tutustumista. Jos kiinnostuit, katso sähköpostisi lisätietoja varten. Paikkakuntakohtainen yhteyshenkilö on sinuun yhteydessä tarkemmista tapahtumaan liittyvistä yksityiskohdista. Ensimmäiset tapaamiset järjestetään marraskuun aikana Helsingissä, Kuopiossa ja Turussa.