SRY:n nuorten tutkijoiden esiintymis- ja viestintäkoulutus

Tervetuloa mukaan SRY:n nuorten tutkijoiden esiintymis- ja viestintäkoulutukseen!

Haluatko kehittää esiintymistaitojasi tai edistää viestintäosaamistasi? Kaipaatko tukea esiintymisjännityksen hallintaan tai vaikuttavien puheenvuorojen pitämiseen? Häämöttääkö tulevaisuudessa konferenssimatka, tärkeä työpalaveri tai kurssityön tulosten raportointi?

SRY:n nuorten tutkijoiden työryhmä kutsuu kaikki ravitsemustiedettä opiskelevat, väitöskirjaa tekevät, uransa alkuvaiheessa olevat tutkijat tai tutkijan urasta kiinnostuneet SRY:n jäsenet osallistumaan esiintymis- ja viestintäkoulutukseen perjantaina 21.4. klo 14 Helsingissä. Koulutuksen kesto on noin kolme tuntia, minkä jälkeen siirrymme ravintolaan jatkamaan iltaa mukavan yhdessäolon ja hyvän ruuan merkeissä. Tarkempia tietoja koulutuksen sekä ravintolan sijainnista lähetetään koulutukseen ilmoittautuneille.

Jos kiinnostuit, ilmoittauduthan mukaan koulutukseen ja omakustanteiselle illalliselle sähköpostista löytyvällä e-lomakkeella 10.4. mennessä.

Keväisin terveisin,

SRY:n nuorten tutkijoiden työryhmä