NNC 2020 – rekisteröityminen ja abstraktien jättö avoinna

Pohjoismainen ravitsemuskonferenssi Helsingissä 8.–11.6.2020

Suomen ravitsemustieteen yhdistys toivottaa kaikki kiinnostuneet tervetulleeksi seuraavaan Pohjoismaiseen ravitsemuskonferenssiin, Nordic Nutrition Conference, joka järjestetään Helsingissä 8.–11.6.2020. Kyseessä on neljän vuoden välein vuorollaan kussakin Pohjoismaassa järjestettävä konferenssi, joka kokoaa yhteen noin 500 ravitsemus- ja lähialojen tutkijaa, ravitsemusterapeuttia sekä yritysten ja järjestöjen edustajaa.

Kansainvälinen tieteellinen toimikunta ja kansallinen järjestelytoimikunta ovat koonneet kiinnostavan ja ajankohtaisen tieteellisen ohjelman. Tarjolla on neljä pääpuheenvuoroa (plenary sessions) ja 12 katsausosiota (review sessions), joista jokainen koostuu kolmesta esityksestä. Katsausosiot keskittyvät ravitsemusfysiologiaan, kliiniseen ravitsemukseen, ravitsemusepidemiologiaan ja kansanravitsemukseen. Noin puolet osioista tarjoaa ongelmalähtöisiä, monialaisia näkökulmia kiinnostavimpiin ja ajankohtaisimpiin ravitsemus- ja terveyskysymyksiin. Lisäksi ennen varsinaisen konferenssiohjelman alkua järjestetään myös neljä yritysten sponsoroimaa symposiumia. Tarkemmin ohjelmaan voit tutustua konferenssin nettisivuilla.

Rekisteröityminen konferenssiin ja abstraktien jättö on auennut 8.12.2019. Abstrakteja otetaan vastaan 15.1.2020 asti. Huomioithan myös muut tärkeät päivämäärät:

• Tiedotus abstraktien hyväksymisestä 8.2.2020
  • Rekisteröityminen ennakkohintaan (super early fee) päättyy 8.3.2020
  • Rekisteröityminen normaaliin hintaan (early fee) päättyy 8.5.2020
  • Rekisteröityminen jälki-ilmoittautumishintaan (late fee) 8.5.2020 jälkeen
  • Konferenssin ajankohta 8.–11.6.2020

Ohjeet rekisteröitymiseen löytyvät täältä: https://www.nnc2020.fi/registration.html
Ohjeet abstraktien valmisteluun ja lähetykseen löytyvät täältä: https://www.nnc2020.fi/abstracts.html
– Paras suullinen esitys palkitaan!

Konferenssin nettisivuilta voit myös tilata uutiskirjeen, jolloin saat tärkeimmät konferenssiin liittyvät uutiset suoraan sähköpostiisi!

Tervetuloa konferenssiin kesäkuussa 2020!

Artikkelin kuva: Finlandia talo, Katri Pyynönen