Jäsenrekisteri uudistuu!

SRY:n aikaisemmin käyttämä jäsenrekisteripalvelu alkaa olla vanhanaikainen, ja erityisesti sähköisten laskujen perään on kyselty jo hyvän aikaa. Tästä syystä olemme ottamassa käyttöön uuden jäsenrekisteripalvelu Membookin. Jatkossa henkilöjäsenet pääsevät palveluun kirjautumalla itse ylläpitämään jäsentietojaan, maksamaan laskut, sekä seuraamaan yhdistyksen viestintää yhdestä paikasta.

Miksi Membookiin kannattaa rekisteröityä?

Tilejä ja salasanoja on itse kullekin jo kertynyt, miksi pitäisi taas rekisteröityä uuteen palveluun? Membookissa jokainen  henkilöjäsen pääsee itse hallinnoimaan osaa jäsentiedoistaan, ja pystyy helposti tarkistamaan myös oman jäsenmaksutilanteensa. Jäsenmaksun voi myös maksaa siellä suoraan verkkopankin välityksellä. Jos on jäsenenä useassa eri yhdistyksessä, jotka käyttävät Membookia, kaikkiin yhdistyksiin liittyvät asiat pystyy hoitamaan yhdellä kirjautumisella samassa paikassa.

Jäsenrekisteriuudistus yhdessä uudistuneiden nettisivujen kanssa muuttaa myös SRY:nviestintää. Tulemme edelleen tiedottamaan yhdistyksen toiminnasta ensisijaisesti sähköpostin kautta, mutta Membook tarjoaa myös yhden foorumin tiedottamiselle viestein tai somekanavien seuraamisen kautta. Membookiin tulevista viesteistä voi kuitenkin tilata ilmoituksen sähköpostiin, joten vaikka palvelussa ei vierailisi tiuhaan tahtiin, ei tästä tiedotuksesta jää paitsi.

Mitä toimenpiteitä uudistus vaatii jäseniltä?

Kun siirtymä uuteen rekisteriin on toteutunut, lähetämme jokaiselle sähköpostiin kutsun kirjautua Membookiin. Jos haluat ottaa uudistuksesta hyödyn irti täysimuotoisena, suosittelemme mahdollisuuteen tarttumista. Kuitenkin esimerkiksi jäsenmaksulasku aukeaa myös suoraan sähköpostin linkistä ilman kirjautumista.