Jäsenmaksut 2020

Jäsenmaksulaskutus käynnistyy

Olemme käynnistämässä jäsenmaksulaskutusta vuodelle 2020 ja lähetämme pian henkilöjäsenten jäsenmaksulaskut sähköpostilla. SRY siirtyi viime vuonna käyttämään uutta jäsenrekisteripalvelua, Membookia, jonka kautta myös jäsenmaksulaskut lähetetään. Sähköpostitse lähetetystä linkistä jäsenmaksulaskun saa avattua ja tulostettuna pdf:nä. Vaihtoehtoisesti laskun voi maksaa suoraan verkkomaksuna kirjautumalla (tai uusien käyttäjien tapauksessa rekisteröitymällä) Membookiin.

Mikäli et ole vielä ehtinyt rekisteröityä Membookiin, suosittelemme lämpimästi tekemän niin tämän jäsenmaksulaskutuksen yhteydessä! Membookissa jokainen  henkilöjäsen pääsee itse hallinnoimaan osaa jäsentiedoistaan ja pystyy helposti tarkistamaan myös oman jäsenmaksutilanteensa. Jäsenmaksun voi myös maksaa siellä suoraan verkkopankin välityksellä. Jos on jäsenenä useassa eri yhdistyksessä, jotka käyttävät Membookia, kaikkiin yhdistyksiin liittyvät asiat pystyy hoitamaan yhdellä kirjautumisella samassa paikassa.

Vuonna 2020 jäsenmaksu yhdistyksen varsinaisille jäsenille on 45 euroa ja nuorille jäsenille (yliopisto-opiskelijat) sekä eläkeläisille 20 euroa. Vuosikokous päätyi korottamaan jäsenmaksuja tälle vuodelle, sillä koronavirustilanne vaikuttaa myös SRY:n talousarvioon NNC2020-tapahtuman osalta. NNC2020 jouduttiin siirtämään myöhempään ajankohtaan (13.-16.12.2020), mikä on aiheuttaa ylimääräisiä kustannuksia. Ajankohtaiset tiedot tärkeistä päivämääristä (esim. uudet ilmoittautumisajat) kannatta tarkistaa NNC:n nettisivuilta. Huomioithan myös, että uusia abstrakteja otetaan nyt vastaan 15.8.2020 asti!

Aurinkoista kevättä!

Ystävällisin terveisin,