Hallituksen uudet toimihenkilöt

Hallituksen uudet toimihenkilöt esittäytyvät

SRY on vuosina 2019-2020 saanut kolme uutta hallituksen ulkopuolista toimihenkilöä, joista kaksi ovat opiskelijaedustajia ja yksi taloustiimin jäsen. Alapuolella jokaisen toimihenkilön esittely.

Satu Kinnunen, taloustiimin jäsen

Hei! Olen Satu Kinnunen ja toimin SRY:n taloustiimissä rahastonhoitajan apuna. Viimeistelen maisteriopintojani ravitsemustieteen pääaineesta ja työskentelen tutkimusassistenttina Elintarvike- ja ravitsemustieteen osastolla Helsingin yliopistossa. Tutustuin SRY:n toimintaan yhdistyksen järjestämissä kevät- ja syysseminaareissa ja kun taloustiimiin kaivattiin apua, kiinnostuin tehtävästä heti. Aiempi tutkintoni ja työkokemukseni taloushallinnon alalta sekä kokemukseni yhdistyksen rahastonhoitajana ovat hyvänä apuna yhdistyksen talousasioiden hoidossa. Toivon SRY:n olevan mainio mahdollisuus luoda kontakteja ja tutustua suomalaiseen ravitsemustutkimukseen aitiopaikalta. Ja tietenkin virkistävää vaihtelua työelämälle ja opinnoille!

Meri Mustakallio, opiskelijaedustaja Helsinki

Hei kaikki, olen Meri Mustakallio ja olen aloittanut opiskelijaedustajana SRY:ssä keväällä 2020. Olen ravitsemustieteen ETK, ja opiskelen nyt Helsingin yliopiston uudessa Ihmisen ravitsemuksen ja ruokakäyttäytymisen maisteriohjelmassa toista vuotta. Useamman vuoden ulkomailla asuneena olen huomannut, kuinka paljon suomalaista huippututkimusta tulee vastaan myös Euroopan ulkopuolella. Olen hyvin innoissani, että minulla on mahdollisuus nähdä ja oppia, miten oman alani asiantuntijat työskentelevät. Lisäksi on hienoa, että saan olla yhdistyksen toiminnassa mukana tukemassa ja edistämässä ravitsemustutkimuksen tekoa ja näkyvyyttä.

Elli-Noora Törrönen, opiskelijaedustaja Kuopio

Hei! Olen Elli-Noora Törrönen ja olen SRY:n opiskelijaedustaja Kuopiosta. Opiskelen Itä-Suomen yliopistossa pääaineenani ravitsemustiedettä ja kirjoitan tällä hetkellä kandidaatintutkielmaa. Tavoitteenani olisi valmistua ravitsemusterapeutiksi ja mahdollisesti myös jatko-opiskella. Suomalainen ravitsemustutkimus ja mahdollisesti myös tutkijan ura tulevaisuudessa kiinnostavat minua ja osittain siksi päädyinkin hakemaan SRY:n opiskelijaedustajan pestiä. Olen ehtinyt jo vuoden verran toimia tässä tehtävässä ja se on ollut erittäin antoisaa! Olen päässyt oppimaan paljon uutta yhdistystoiminnasta ja tieteen tekemisestä sekä tietysti osallistumaan mahtaviin tieteellisiin seminaareihin. Tiedossa on vielä paljon jännittäviä tapahtumia, joista suurimpana tietysti joulukuussa edessä häämöttävä NNC2020, johon pääsin SRY:n kautta avustajaksi.

SRY ja uudet toimihenkilöt toivottavat aurinkoista kesää kaikille!