Ravitsemusviikko tulee jälleen!

Vuoden 2022 Ravitsemusviikko järjestetään marraskuun toisella viikolla 7.-11.11.2022.

Ravitsemusviikko tekee ravitsemustiedettä tutummaksi: se avaa ajankohtaista tutkimusta, kertoo ravitsemustieteilijöiden tekemästä työstä ja tuo esille luotettavan ravitsemustiedon edustajat.

Ravitsemusviikon ohjelma tarkentuu pian, mutta luvassa on mielenkiintoisia teemoja, kuten kestävä ravitsemus, ravitsemussuositukset, ruoan hintojen nousu sekä ravitsemusinterventiot.

Ravitsemusviikon viestintää somessa: seuraa ja viesti itsekin

Ravitsemusviikolla yliopistokoulutetut ravitsemusasiantuntijat ja alan opiskelijat ovat näkyvästi esillä sosiaalisessa mediassa. Ravitsemusviikon keskustelua voi somessa seurata aihetunnisteella #ravitsemusviikko.

Ravitsemusviikko järjestetään Suomen ravitsemustieteen yhdistys ry:n (Twitter: @ravitsemustiede) ja RTY:n (Twitter: @ravitsemus) yhteistyönä. Ravitsemusviikolla on myös oma Instagram-tili, @ravitsemusviikko. Seuraa somea ja viesti itsekin!

Alkaa:
7.11.2022 klo 08:00