Loading Tapahtumat

Vuosikokous ja kutsuluennot

SRY:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään perjantaina 22.3.2023. Kokouskutsu esityslistoineen lähetetään yhdistyksen jäsenille viimeistään 7 päivää ennen kokousta. Kokouksen jälkeen on kaksi kutsuluentoa, joiden aiheena on ravitsemus kriisiaikoina.

Vuosikokoukseen ja luennoille voi osallistua myös etänä. Linkit etäosallistumiseen lähetetään kaikille SRY:n jäsenille muutamaa päivää ennen tapahtumaa.

Aika: 22.3. klo 12.00–15.00

Paikka: Tieteiden talo, Sali 506, Kirkkokatu 6, Helsinki

Ohjelma:
klo 12.00 SRY:n vuosikokous
klo 13.00 Food and nutrition security – an achievable goal? Kaisa Karttunen, työelämäprofessori, Helsingin yliopisto
klo 13.40 War exposure and changes in eating behaviours in Ukrainian school-aged children Dina Fedorova, Professor of Food Technology, State University of Trade and Economics, Kyiv
klo 14.20 Kahvi

Jos haluat osallistua vuosikokoukseen tai kutsuluennolle paikan päällä, ilmoittaudu tämän linkin kautta viimeistään 15.3.2024. Mikäli et pääsekään paikan päälle, voit perua ilmoittautumisesi tämän linkin kautta. SRY:n jäsenille etänä osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista.

Kutsuluennoille osallistuminen paikan päällä tai seuraaminen etänä ovat ilmaisia SRY:n jäsenille, ei-jäsenille maksu on 20 €. Lasku ei-jäsenille lähetetään sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen ja laskun pitää olla maksettuna ennen luentoja. Jos haluat liittyä SRY:n jäseneksi, luennoille osallistuminen ilmaiseksi on mahdollista, mikäli SRY vastaanottaa jäsenhakemuksesi tiistaihin 12.3.2024 mennessä. SRY:n jäseneksi voit hakea SRY:n nettisivujen jäsenhakemuksella.

Päivämäärä:
22.3.