Loading Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on jo ollut.

Nuorten tutkijoiden toimintaa: vegaaninen kokkikoulu

SRY:n nuoret tutkijat järjestävät vegaanisen kokkikoulun 5.11.2021 syysseminaarin yhteydessä.

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen nuorten tutkijoiden työryhmä järjestää SRY:n nuorille tutkijoille (väitöskirjan tekijöille, vastikään väitelleille ja tutkimusuraa suunnitteleville) verkostoitumistapahtuman vegaanisen kokkikoulun merkeissä.

Tapahtuma järjestetään SLY:n ja SRY:n yhteisen syysseminaarin jälkeen Helsingissä 5.11.2021 klo 17.00 alkaen. Kokkikoulu pidetään Pohjois-Helsingissä, jonne pääsee Helsingin lähiliikenteellä.

Kokkikoulun ohjaamisesta vastaa Ruokailo. Kokkikoulussa kokkaillaan yhdessä, tutustutaan vegaanisiin tuotteisiin ja jaetaan vinkkejä niiden valmistamiseen. Kokkailun jälkeen päästään nauttimaan yhdessä valmistettuja aterioita. Tapahtuman kesto on noin neljä tuntia.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan täyttämällä ilmoittautumislomake.

Ilmoitathan lomakkeeseen ruokarajoitteesi ja erityisruokavaliosi sille merkittyyn kohtaan ilmoittautumisen yhteydessä, jotta nämä voidaan huomioida. Pyydämme ilmoittautumiset 19.10.2021 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuneille lähetetään vahvistus osallistumisesta sekä tarkempi infoviesti lähempänä tapahtumaa.

Tervetuloa viettämään yhteistä kokkaushetkeä ja verkostoitumaan!

Terveiset lähettää SRY:n nuorten tutkijoiden työryhmä!

Päivämäärä:
5.11.2021