Loading Tapahtumat

SRY:n nuorten ravitsemustieteilijöiden vierailu Raisio-konsernilla 3.10.2024

SRY:n Nuorten ravitsemustietelijöiden työryhmä järjestää Yritysvierailun elintarvikeyhtiö Raision pääkonttorille Raisioon torstaina 3.10.2024 klo 14:00-16:00. Osallistujille järjestetään klo 13.15 lähtevä yhteiskuljetus Turun keskustasta ja paluu klo 17.00 mennessä. Vierailun jälkeen jatkamme halukkaiden kanssa iltaa yhteisen päivällisen merkeissä.

Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti SRY:n jäsenistön uransa alkuvaiheessa oleville ravitsemustieteilijöille, kuten ravitsemustieteen opiskelijoille, väitöskirjan tekijöille sekä tutkimuksen tai elintarvikekehityksen parissa työskenteleville.

Raisio Oyj on 85-vuotisen historiansa aikana kasvanut Lounais-Suomalaisesta mylly-yhtiöstä kansainväliseksi elintarviketeollisuusyritykseksi. Perinteisten tuotemerkkien, kuten Sunnuntai® ja Elovena® ohella Raisio on tunnettu myös terveysvaikutteisista Benecol®-tuotteistaan sekä kaura- ja härkäproteiinipohjaisista innovaatioista. Vierailun aikana Raision asiantuntijat kertovat tarkemmin tutkimus- ja tuotekehitystoiminnan roolista yhtiön toiminnassa sekä uuselintarvikkeiden kehitykseen liittyvistä vaatimuksista. Tule kuulemaan lisää ravitsemustieteen roolista kestävien ja terveyttä edistävien tuotteiden kehityksessä!

Vierailun jälkeen SRY tarjoaa osallistujille ravintolapäivällisen, jossa pääset verkostoitumaan muiden uransa alkuvaiheessa olevien ravitsemustieteilijöiden kanssa, sekä tutustumaan SRY:n nuorten ravitsemustieteilijöiden toimintaan.

Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu vierailulle täyttämällä alla oleva lomake 18.9 mennessä.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/131005/lomake.html

Lomakkeelle kerättyjä henkilötietoja käytetään vain tapahtuman järjestelyihin ja tiedottamiseen. Tapahtuman jälkeen tiedot hävitetään. Täyttämällä tiedot hyväksyt tietojen käytön yllä mainittuun tarkoitukseen.

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen nuorten ravitsemustieteilijöiden työryhmä kutsuu uransa alkuvaiheessa olevat ravitsemustieteilijät tutustumaan toisiinsa ja nuorten ravitsemustieteilijöiden työryhmään. Voit lukea lisää työryhmän toiminnasta täältä: https://suomenravitsemustieteenyhdistys.fi/toiminta/#nuoret-tutkijat

SRY Young Nutrition Scientists’ visit to Raisio on October 3, 2024

SRY’s Young Nutrition Scientists Working Group is organizing a visit to Raisio headquarters on Thursday, Oct 3rd, 2024, from 14:00 to 16:00 in Raisio. Shared transport is organized for the participants leaving from Turku at 13:15 and returning by 17:00. After the visit, the event will continue with a dinner at a local restaurant.

The event is primarily intended for early career nutritionists of SRY, meaning all SRY early career members studying, doing research or working in the field of nutrition.

Raisio company was founded 85 years ago and has grown from a Finnish mill into an international food industry company. Among the original brands such as Sunnuntai® and Elovena®, Raisio’s best known international brand is the cholesterol-lowering Benecol® product family. More recently, the product range has extended to oat and other plant-based food innovations. During the visit, you’ll hear insights from experts working for Raisio about the key roles of research and product development and the regulations related to novel foods. Join us to hear more about how nutrition science links to the development of health-promoting and sustainable products!

After the workshop, SRY will offer the participants a dinner, during which you get to network with other early career nutritionists in the field of nutrition and hear more about the activities of SRY’s Young Nutrition Scientists working group.

Seats are limited so register for the event by filling out the form below by September 18th.

Register for the event here: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/131005/lomake.html

The personal information collected on the form will only be used for event organization and communication. After the event, the information will be destroyed. By filling out the information, you agree to the use of the data for the above-mentioned purpose.

The Young Nutrition Scientists Working Group of the Finnish Nutrition Science Association invites early-career nutrition scientists to get to know each other and the Young Nutrition Scientists Working Group. You can read more about the Working Group here: https://suomenravitsemustieteenyhdistys.fi/toiminta/#nuoret-tutkijat

Päivämäärä:
3.10.