Tulevia tapahtumia 2021: kevätseminaari, vuosikokous ja matka-apurahojen haku

Kevätseminaari, vuosikokous ja matka-apurahojen haku

Näin loppuvuodesta on hyvä suunnata katse jo hieman tulevaan vuoteen, joten seuraavassa infoa SRY:n alkuvuoden 2021 tapahtumista.

—Kevätseminaari–

SRY:n kevätseminaari järjestetään tulevana keväänä yhteistyössä Elintarviketieteiden Seuran (ETS) kanssa. Keväteminaarin teema on ”Kestävyyden monet kasvot” ja se pidetään perjantaina 26.3.2021 klo 9-14 etäyhteyksin. Seminaarissa kestävyyttä tarkastellaan neljästä näkökulmasta: sosiaalinen, taloudellinen, ekologinen ja ravitsemuksellinen kestävyys. Seminaaripäivän tavoitteena on lisätä osallistujien ymmärrystä siitä, miten monipuolinen kestävyyshaaste on yhteiskunnan ja yksilön kannalta. Seminaarissa tuodaan esille ravitsemus- ja elintarviketieteiden kannalta keskeisimpiä kestävyysnäkökulmia ja niiden vaikutuksia ryhmä- ja yksilötasolla.  Päivä koostuu asiantuntijapuheenvuoroista ja interaktiivisista osioista, joihin koko jäsenistö pääsee osallistumaan. Tarkempi seminaariohjelma julkaistaan alkuvuonna 2021, joten pysyhän kuulolla ja merkitse seminaaripäivä kalenteriisi!

–Vuosikokous–

Suomen ravitsemustieteen yhdistys ry:n vuosikokous järjestetään etäyhteyksin kevätseminaarin jälkeen klo 14.15 alkaen.

Vuosikokouksen yhteydessä nimitetään hallitus seuraavalle toimikaudelle. Tulevalle toimikaudelle kaivataan sekä uusia hallituslaisia että hallituksen ulkopuolisia toimihenkilöitä, joten mikäli olet kiinnostunut osallistumaan SRY:n toimintaan entistä aktiivisemmin, niin otahan yhteys SRY:n hallitukseen sähköpostitse, hallitus(at)suomenravitsemustieteenyhdistys.fi.

–Matka-apurahat—

Vuoden 2021 matka-apurahat tulevat hakuun tammikuussa 2021 ja niiden haku päättyy helmikuussa. Vuonna 2021 matka-apurahoja myönnetään myös virtuaalikonferensseihin ja niitä voi hakea kaikki SRY:n jäsenet.

Hallitus kiittää kaikkia jäseniä vuodesta 2020 sekä toivottaa hyvää joulua ja uutta vuotta 2021!

Jouluterveisin,

SRY:n hallitus