Loading Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on jo ollut.

SRY:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään tiistaina 28.3.2023 klo 13 Tieteiden talon salissa 504. Kokouskutsu esityslistoineen lähetetään yhdistyksen jäsenille viimeistään 7 päivää ennen kokousta.

Kokouksen jälkeen noin klo 14.15 alkaen professori Jaakko Nevalainen (Tampere University) pitää syysseminaariin suunnitellun esityksensä, jonka otsikko on ”Statistical evaluation of intervention effects in pre-post designs”. Kutsuluennon jälkeen on kahvitarjoilu.

Jos haluat osallistua vuosikokoukseen tai kutsuluennolle paikan päällä, ilmoittaudu tämän linkin kautta viimeistään 22.3.2023. Saliin mahtuu ainoastaan 25 kuulijaa. Vahvistamme osallistumisen mahdollisimman pian ilmoittautumisen päättymisen jälkeen. Mikäli et pääsekään paikan päälle, voit perua ilmoittautumisesi tämän linkin kautta.

Voit osallistua vuosikokoukseen ja kutsuluennolle myös etäyhteyden välityksellä. Etäosallistumislinkit lähetetään kaikille jäsenille noin viikko etukäteen.

Päivämäärä:
28.3.2023