Kokous

MSc Folasade Abiola Adebayo: ”Insights into food consumption, vitamin D status, and associated factors among adult immigrant populations in Finland: findings from population-based and intervention studies”

MSc (Public Health Nutrition) Folasade Abiola Adebayo Helsingin yliopiston Elintarvike- ja ravitsemustieteiden osastolta väittelee perjantaina 11.10.2019 klo 12 aiheesta ”Insights into food consumption, vitamin D status, and associated factors among adult immigrant populations in Finland: findings from population-based and intervention studies”. Väitöstilaisuuden paikkana on Auditorium 116, Unioninkatu 35, Helsinki. Vastaväittäjänä on Senior Lecturer Inez Schoenmakers, University of East Anglia, United Kingdom, ja kustoksena on professori Mikael Fogelholm. Väitöskirja on luettavissa elektronisena julkaisuna, joka löytyy täältä.

11.10.2019
Aika: