Loading Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on jo ollut.

Mietityttääkö ura tohtoriopintojen jälkeen? Mitä mahdollisuuksia on olemassa? Mihin muut jo valmistuneet tohtorit ovat päätyneet urapoluillaan?

Suomen ravitsemustieteen yhdistyksen nuorten tutkijoiden työryhmä järjestää urailtapäivän torstaina 28.4.2022 klo 14-16 online-tapahtumana. Urailtapäivä on tarkoitettu SRY:n nuorille tutkijoille kuten väitöskirjan tekijöille, vastikään väitelleille ja tutkimusuraa suunnitteleville.

Tilaisuudessa ravitsemustieteen alalta valmistuneet tohtorit kertovat omista urapoluistaan paneelikeskustelussa. Panelisteina toimivat Marjo Misikangas (Ruokavirasto), Marjaana Lahti-Koski (Sydänliitto), Helena Orell-Kotikangas (HUS), Virpi Kemi (OsaaVaan Oy) ja Marika Laaksonen (Fazer). Lisäksi tapahtumassa päästään verkostoitumaan sekä pohtimaan omaa tulevaa urapolkua yhdessä muiden kanssa.

Ilmoittaudu urailtapäivään sunnuntaihin 24.4. mennessä täyttämällä tämä lomake: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/117211/lomake.html. Lomakkeessa voit jo ehdottaa kysymyksiä, joita toivoisit esitettävän panelisteillemme. Ilmoittautuneille lähetetään vahvistus osallistumisesta sekä tarkempaa tietoa tapahtuman sisällöstä ilmoittautumisajan päätyttyä. Mikäli joudut perumaan osallistumisen, ilmoitathan siitä viimeistään tapahtumaa edeltävänä päivänä.

Tervetuloa mukaan inspiroitumaan ja unelmoimaan uramahdollisuuksista!

Keväisin terveisin,

SRY:n nuorten tutkijoiden työryhmä